Hvorfor kaller jeg bloggen min for en søt blogg?

"Hva i huuuuleste, skal dette likssom være en søt blogg?", tenker du kanskje i det de forventningsfulle øynene dine analyserer og tolker bokstavene og fargene på siden for å gi hjernen din et førsteinntrykk av det hele.

Svaret er et ganske så enkelt og blodklart "nei"

Så slipper du å tenke mer på det...

(i denne sammenheng blir ordet "søt" brukt til å binde det hele sammen i en passiv men også beskrivende og dominerende sammenheng! ordet vil også fungere som en rød tråd gjennom det hele)

søndag 30. mai 2010

Kunsten å male

Joakim sitt lille male stunt.

Det var en fin vårdag i Mai, og jeg og Joakim var godt igang med vår "lille" malejobb. Etter mye om og men fikk jeg etterhvert forklart hva som skulle males og hva som ikke skulle males. Jeg var ganske sikker på at jeg hadde gitt
en tydelig og grei forklaring,
og var igrunn ganske fornøyd med meg selv.

Det var særlig ètt sted som var veldig viktig at vi ikke malte på,
og for å være helt sikker, så prøvde jeg å nevne det mange ganger.

Til min store overraskelse tok det ikke lang tid før akuratt dette stedet ble malt.
Jeg snudde ryggen til i et lite øyeblikk og vips så var hele dette området knall rødt.

I det øyeblikket jeg så hva som akuratt hadde skjedd, så jeg på Joakim som stod med et tålig ertende glis og med spørrende øyne.
Det tok ikke lang tid før han også registrerte hva som hadde foretatt seg og han skjønte at han hadde gjort noe galt. Da skjønte jeg at det nå ikke var noen vei tilbake.

Resten av dagen gikk jeg bare å sa til meg selv at, "jaja, vi er jo ikke akuratt malere heller". :)

Her er bildet av det området som ikke skulle males:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar